ankieta

Organizacje inkluzywne - zajęcia 8.04

Poniżej znajdują się tytuły filmów, które obejrzałaś/obejrzałeś. Napisz proszę, z czym się NIE ZGADZASZ po ich objerzeniu (z jakimi argumentami, radami, inspiracjami). Wystarczy, że swoje odpowiedzi wpiszesz przy trzech pierwszych tytułach filmów, które wyświetliły się poniżej.
Obejrzyj filmy, do których masz dostęp w osobnej wiadomości. Zastanów się, na ile się zgadzasz z tym, co usłyszałaś/usłyszałeś. Wpisz syntetyczną odpowiedź, z czym się NIE ZGADZASZ. Tylko dla 3 pierwszych wyświetlonych tytułów filmów. Minimum przyzwoitości - 150 znaków. Max - 250 :)
FILM 5: JAKIE SĄ WARTOŚCI POKOLENIA Y I Z CZĘŚĆ PIERWSZA?
FILM 8: JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ NAUCZANIA MŁOYCH POKOLEŃ?
FILM 10: W JAKI SPOSÓB MŁODE POKOLENIA ROZWIĄZUJĄ PROBLEMY?
FILM 13: JAK MILLENIALSI ZMIENIAJĄ KULTURĘ ORGANIACJI?
FILM 4: JAKIE JEST POKOLENIE Z?
FILM 17: W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTAĆ METODĘ ANALIZY TRANSAKCYJEJ PRACUJĄC Z MŁODYMI POKOLENIAMI?
FILM 18: JAK WSPIERAĆ MŁODE POKOLENIA W KOMUNIKACJI Z INNYMI?
FILM 2: CO TO ZNACZY PRACOWAĆ Z MŁODYMI POKOLENIAMI?
FILM 14: JAK LIDER MOŻE ROZWIJAĆ POTENCJAŁ MŁODYCH POKOLEŃ?
FILM 9: CZYM JEST LOJALNOŚĆ DLA MŁODEGO POKOLENIA?
FILM 11: „A CZY NIE MOŻNA TEGO ZROBIĆ INACZEJ?” JAK PRACOWAĆ Z MŁODMI POKOLENIAMI?
FILM 3: JAKIE JEST POKOLENIE Y?
FILM 16: JAK LIDER MOŻE WPŁYWAĆ NA MŁODE POOLENIE?
FILM 19: JAK UDZIELAĆ INFORMACJI ZWROTNEJ MŁODYM POKOLENIOM?
FILM 6: JAKIE SĄ WARTOŚCI POKOLENIA Y I Z CZĘŚĆ DRUGA?
FILM 15: JAK INSPITOWAĆ I ZWIĘKSZAĆ ZANGAŻOWANIEMŁODYCH POKOLEŃ?
FILM 12: DLACZEGO PRZYWÓDZTWO JEST TAK WAŻNE DLA MŁODYCH POKOLEŃ?
FILM 7: W JAKI SPOSÓB MŁODE POKOLENIA SIĘ UCZĄ?
FILM 20: WIZJA LIDERA OCZAMI MŁODEGO POKOLENIA?
FILM 21: 6 ZASAD, KTÓRE POWINIENEŚ ZNAĆ JEŚLI CHCESZ PRACOWAĆ Z MŁODYMI POKOLENIAMI