ankieta

Organizacje inkluzywne - zajęcia 8.04

Poniżej znajdują się tytuły filmów, które obejrzałaś/obejrzałeś. Napisz proszę, z czym się ZGADZASZ po ich objerzeniu (z jakimi argumentami, radami, inspiracjami). Wystarczy, że swoje odpowiedzi wpiszesz przy trzech pierwszych tytułach filmów, które wyświetliły się poniżej.
Obejrzyj filmy, do których masz dostęp w osobnej wiadomości. Zastanów się, na ile się zgadzasz z tym, co usłyszałaś/usłyszałeś. Wpisz syntetyczną odpowiedź, z czym się ZGADZASZ. Tylko dla 3 pierwszych wyświetonych tututów filmów. Minimum przyzwoitości - 150 znaków. Max - 250 :)
FILM 13: JAK MILLENIALSI ZMIENIAJĄ KULTURĘ ORGANIACJI?
FILM 20: WIZJA LIDERA OCZAMI MŁODEGO POKOLENIA?
FILM 3: JAKIE JEST POKOLENIE Y?
FILM 4: JAKIE JEST POKOLENIE Z?
FILM 5: JAKIE SĄ WARTOŚCI POKOLENIA Y I Z CZĘŚĆ PIERWSZA?
FILM 2: CO TO ZNACZY PRACOWAĆ Z MŁODYMI POKOLENIAMI?
FILM 16: JAK LIDER MOŻE WPŁYWAĆ NA MŁODE POOLENIE?
FILM 21: 6 ZASAD, KTÓRE POWINIENEŚ ZNAĆ JEŚLI CHCESZ PRACOWAĆ Z MŁODYMI POKOLENIAMI
FILM 17: W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTAĆ METODĘ ANALIZY TRANSAKCYJEJ PRACUJĄC Z MŁODYMI POKOLENIAMI?
FILM 12: DLACZEGO PRZYWÓDZTWO JEST TAK WAŻNE DLA MŁODYCH POKOLEŃ?
FILM 9: CZYM JEST LOJALNOŚĆ DLA MŁODEGO POKOLENIA?
FILM 19: JAK UDZIELAĆ INFORMACJI ZWROTNEJ MŁODYM POKOLENIOM?
FILM 10: W JAKI SPOSÓB MŁODE POKOLENIA ROZWIĄZUJĄ PROBLEMY?
FILM 15: JAK INSPITOWAĆ I ZWIĘKSZAĆ ZANGAŻOWANIEMŁODYCH POKOLEŃ?
FILM 14: JAK LIDER MOŻE ROZWIJAĆ POTENCJAŁ MŁODYCH POKOLEŃ?
FILM 18: JAK WSPIERAĆ MŁODE POKOLENIA W KOMUNIKACJI Z INNYMI?
FILM 11: „A CZY NIE MOŻNA TEGO ZROBIĆ INACZEJ?” JAK PRACOWAĆ Z MŁODMI POKOLENIAMI?
FILM 6: JAKIE SĄ WARTOŚCI POKOLENIA Y I Z CZĘŚĆ DRUGA?
FILM 8: JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ NAUCZANIA MŁOYCH POKOLEŃ?
FILM 7: W JAKI SPOSÓB MŁODE POKOLENIA SIĘ UCZĄ?