ankieta

Organizacje inkluzywne - zajęcia 8.04

Poniżej znajdują się tytuły filmów, które obejrzałaś/obejrzałeś. Napisz proszę, z czym się ZGADZASZ po ich objerzeniu (z jakimi argumentami, radami, inspiracjami). Wystarczy, że swoje odpowiedzi wpiszesz przy trzech pierwszych tytułach filmów, które wyświetliły się poniżej.
Obejrzyj filmy, do których masz dostęp w osobnej wiadomości. Zastanów się, na ile się zgadzasz z tym, co usłyszałaś/usłyszałeś. Wpisz syntetyczną odpowiedź, z czym się ZGADZASZ. Tylko dla 3 pierwszych wyświetonych tututów filmów. Minimum przyzwoitości - 150 znaków. Max - 250 :)
FILM 16: JAK LIDER MOŻE WPŁYWAĆ NA MŁODE POOLENIE?
FILM 18: JAK WSPIERAĆ MŁODE POKOLENIA W KOMUNIKACJI Z INNYMI?
FILM 9: CZYM JEST LOJALNOŚĆ DLA MŁODEGO POKOLENIA?
FILM 21: 6 ZASAD, KTÓRE POWINIENEŚ ZNAĆ JEŚLI CHCESZ PRACOWAĆ Z MŁODYMI POKOLENIAMI
FILM 11: „A CZY NIE MOŻNA TEGO ZROBIĆ INACZEJ?” JAK PRACOWAĆ Z MŁODMI POKOLENIAMI?
FILM 19: JAK UDZIELAĆ INFORMACJI ZWROTNEJ MŁODYM POKOLENIOM?
FILM 15: JAK INSPITOWAĆ I ZWIĘKSZAĆ ZANGAŻOWANIEMŁODYCH POKOLEŃ?
FILM 17: W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTAĆ METODĘ ANALIZY TRANSAKCYJEJ PRACUJĄC Z MŁODYMI POKOLENIAMI?
FILM 14: JAK LIDER MOŻE ROZWIJAĆ POTENCJAŁ MŁODYCH POKOLEŃ?
FILM 2: CO TO ZNACZY PRACOWAĆ Z MŁODYMI POKOLENIAMI?
FILM 4: JAKIE JEST POKOLENIE Z?
FILM 12: DLACZEGO PRZYWÓDZTWO JEST TAK WAŻNE DLA MŁODYCH POKOLEŃ?
FILM 13: JAK MILLENIALSI ZMIENIAJĄ KULTURĘ ORGANIACJI?
FILM 3: JAKIE JEST POKOLENIE Y?
FILM 7: W JAKI SPOSÓB MŁODE POKOLENIA SIĘ UCZĄ?
FILM 8: JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ NAUCZANIA MŁOYCH POKOLEŃ?
FILM 5: JAKIE SĄ WARTOŚCI POKOLENIA Y I Z CZĘŚĆ PIERWSZA?
FILM 6: JAKIE SĄ WARTOŚCI POKOLENIA Y I Z CZĘŚĆ DRUGA?
FILM 20: WIZJA LIDERA OCZAMI MŁODEGO POKOLENIA?
FILM 10: W JAKI SPOSÓB MŁODE POKOLENIA ROZWIĄZUJĄ PROBLEMY?